Future

Ok.Cu totii ne-am pus intrebarea ‘Ce naiba o sa ma fac cand o sa fiu mare’ , nu? De-a lungul timpului ne-am schimbat gusturile despre meseriile pe care vrem sa le practicam, insa exista ceva care CHIAR vrem sa facem?Ceva la care ne-am  gandit de ceva vreme , si suntem hotarati ca vrem sa facem acea meserie?

Eu prima data mi-am dorit sa ma fac doctorita.Ingrijeam papusile cu capul rupt ( deah, le rupeam intentionat ) si ursuletii cu burtile descusute ( exista si o explicatie pentru asta..).Imi placea. Cu timpul insa mi-am dat seama ca asta ar fi o slujba nepotrivita mie , deci am renuntat la gandul asta.Apoi am vrut sa ma fac bucatareasa .Am avut cateva experiente traumatizante in bucatarie, cand mi se ardea mancarea sau faceam o flacara cat bunica.Am vrut apoi sa fiu profesoara , insa ma uitam in clasa mea si la profa care isi scotea fulgii la cat de prosti erau toti , asa ca am taiat si asta de pe lista. Slujbele astea erau foarte tentante la varsta de 5-6-7-8 ani.

Mai tarziu , pe la vreo 8 jumate , 9 , am inceput sa scriu …. povesti cu ursuleti. Ok. RECUNOSC. Nu eram chiar  o Dostoievski , sau un naiba stie cine , insa eram un copil , ce pnm puteam scrie?Nu citeam decat basme si povesti cu zane -_- ( lol ,stiu ) .Cu timpul mi-am dezvoltat capacitatile de  a scrie , asa ca scriu ca acum , cu psihopati,nebuni si etc. Visul asta inca nu a disparut .Sper sa ma mai tina cativa ani dorinta de a scrie pentru ca asta vreau sa fac cu adevarat in viata mea :\ Sincer , nu conteaza ce vreau sa scriu.Articole pentru ziare , carti, manuale,scenarii, ambalaje de hartie igienica, i don’t really care.

Ah , mai vroiam sa si pictez .Acelasi lucru ca la scris.Acuma vreau sa fac comicuri zilnice pentru ziare.

La 10 ani nu vroiam nimic , eram aeriana, la 11 – 12 ani vroiam sa ma fac profa de bio , sau sa dau la Agronomie si sa ma fac veterinara- mi s-a facut lene insa sa imi mai placa biologia , asa ca am renuntat si la gandul asta .Vara asta vroiam sa ma fac designer vestimentar , acum nu mi se pare o idee prea rea , insa mai bine as face de’ala interior .

Acum vreau sa fac ceva  legat de teatru.ORICE. Vreau sa fac ori costumele , ori sa decorez scena , sa joc in piese sau chiar sa le scriu.Teatrul mi se pare genial , si asta am realizat acum putin timp , dupa ce am vazut cateva piese mai interesante.Nu spun ca nu am mai fost pana acum la teatru  ,insa Scufita rosie , sau alba-ca-zapada si cei 7 pitici nu mi-au sporit apetitul fata de teatru.

In concluzie?Ce vreau sa fiu acum? Scenaro-blogo-designero-comico-scriitoare.

2 responses to “Future

  1. Cred ca iti trece. Sa lucrezi in teatru inseamna sa mori de foame. Eu spre exemplu, in ultima vreme, ma gadeam sa intru’n politica. In Parlament dormi sau joci sugoku, doar ca te sacaie mustile cu camere de filmat si tantarii cu microfoane. Si totusi, politica e cel mai bun teatru, iar politicienii cei mai buni actori.

    • cat de adevarat .
      si sincer nu te vad in postura de ..politician :\ nu faci nimic si primesti bani ,ce’i drept , insa e prea neinteresant , plictisitor , sa stai toata ziua si sa fii filmat cum sforai :\

Leave a comment