Un mesaj de aproape adio.

Dupa ani de zile de blogging pe aici, m-am gandit sa ma semi-mut pe alt blog. Nu voi sterge blogul pentru ca sunt sigura ca voi mai scrie chestii pe el si pentru ca m-am atasat mult prea mult de anumite posturi ca sa o fac. Dar o vreme se va pune putin un strat subtire sau nu prea de praf. Dar mereu voi veni cu o carpa sa sterg pe deasupra si sa vad ce puteam sa concep intr-o anumita perioada a vietii si sa stau si sa contemplez.

Si sa contemplez.

Si sa contemplez.

 

 

Si poate sa mai ud putin de tot carpa cu lacrimi cretofile.

Dar nu-l voi parasi. Nu acum.

Ma puteti gasi de acum incolo aici, postand  marti si joi tot ceea ce-mi poate concepe mintea impreuna cu Florin. Sper sa. Sa ne tinem de treaba.

http://wedontmindacid.wordpress.com/

3 responses to “Un mesaj de aproape adio.

  1. Unele emotii sunt false, desi…uneori le credem reale. Poate e greu sa inchei ceva la care ai tinut si care te-a preocupat in mod deosebit.
    Am ajuns si eu la intrebarea : Blogul meu merita mai mult de atat?
    Poate din cauza mai multor articole pe care ajunsesem la un moment dat sa le citesc doar eu si… multe exemple de genu.
    Dar, daca simtim nevoiea de o schimbare sau pur si simplu sentimentul de a incheia ceva si a construi ceva mai bun, din punctul meu de vedere e o bucurie, nu ceva trist.

    • Cand vine totusi vorba de a schimba ceva la care ai tinut si constientizezi faptul ca pana in momentul respectiv ai avut parte, prin posturile de pe blog, de anumite sentimente, este vorba de ceva trist.
      Pentru ca stii ca nu mai poti recupera toate amintirile alea si stii ca le lasi sa se piarda intr-un blog vechi – adica de aici vine toata tristetea. Bucuria sigur ca apare si ea ulterior, in urma evolutiei pe care o ai cu blogul cel nou, dar tot.

  2. Unele emotii sunt false, desi…uneori le credem reale. Poate e greu sa inchei ceva la care ai tinut si care te-a preocupat in mod deosebit.
    Am ajuns si eu la intrebarea : Blogul meu merita mai mult de atat?
    Poate din cauza mai multor articole pe care ajunsesem la un moment dat sa le citesc doar eu si… multe exemple de genu.
    Dar, daca simtim nevoiea de o schimbare sau pur si simplu sentimentul de a incheia ceva si a construi ceva mai bun, din punctul meu de vedere e o bucurie, nu ceva trist.

Leave a Reply

